<head id="NEST_Engno.h1">ENGLEBAKKEN VIDEREGÅENDE SKOLE 2010/2011</head> | <head id="NEST_Eng_003en.h1">ENGLEBAKKEN High school 2010/2011</head> |
<s id="NEST_Engno.s1">medier og kommunikasjon</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s1">media and communication</s> |
<s id="NEST_Engno.s2">idrettsfag</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s2">physical education</s> |
<s id="NEST_Engno.s3">studiespesialisering</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s3">program for Specialization in General Studies</s> |
<s id="NEST_Engno.s4">naturbruk</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s4">nature utilization</s> |
<s id="NEST_Engno.s5">studiespesialisering m/toppidrett</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s5">Program for Specialization in General Studies with elite sport</s> |
<s id="NEST_Engno.s6">mediedesign</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s6">media design</s> |
<s id="NEST_Engno.s7">englebakken.vgs.no</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s7">englebakken.vgs.no</s> |
<s id="NEST_Engno.s8">Det skal være et kvalitetsstempel for en ungdom å ha fullført opplæringsårene ved Englebakken videregående skole.</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s8">It is a sign of quality for a youth to have graduated from Englebakken high school.</s> |
<s id="NEST_Engno.s9">Gjennom å fokusere på ansvar, struktur og punktlighet ønsker vi å utvikle en positiv elevrolle.</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s9">Through having a focus on taking responsibility, having structure and being punctual, we wish to develop a positive student role.</s> |
<s id="NEST_Engno.s10">Målet er at elever ikke bare skal oppnå best mulig faglige resultater, men også senere i livet erfare at de er særlig ettertraktet som arbeidskraft.</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s10">The goal is not only that the students shall acquire the best possible academic results, but also that they will experience later in life that they are desirable on the labor marked.</s> |
<s id="NEST_Engno.s11">For skolen er det svært viktig at dette arbeidet ikke rokker ved elevenes trivsel og trygghet.</s> | <s id="NEST_Eng_003en.s11">It is very important to the school that this work does not change the student |