<head id="NEST_EngSPno.h1">ENGLEBAKKEN VIDEREGÅENDE SKOLE 2009/2010</head> | <head id="NEST_EngSP_134en.h1">ENGLEBAKKEN UPPER SECONDARY SCHOOL 2009/2010</head> |
<s id="NEST_EngSPno.s1">medier og kommunikasjon</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s1">information and communication technology</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s2">idrettsfag</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s2">physical education</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s3">studiespesialisering</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s3">education programme for specialization in general studies</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s4">mediedesign</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s4">media design</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s5">naturbruk</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s5">agriculture, fishing and forestry</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s6">studiespesialisering med toppidrett</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s6">education programme for specialization in general studies with top-level sports</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s7">Det skal være et kvalitetsstempel for en ungdom å ha fullført opplæringsårene ved Englebakken videregående skole.</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s7">It is a sign of quality for young people to have completed their education at Englebakken upper secondary school.</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s8">Gjennom å fokusere på ansvar, struktur og punktlighet ønsker vi å utvikle en positiv elevrolle.</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s8">Through a focus on responsibility, structure and punctuality we wish to develop a positive student role.</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s9">Målet er at elever ikke bare skal oppnå best mulig faglige resultater, men også senere i livet erfare at de er særlig ettertraktet som arbeidskraft.</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s9">The goal is for students to not only achieve the best possible academic results, but also later in life experience to be sought after in the labour marked.</s> |
<s id="NEST_EngSPno.s10">For skolen er det svært viktig at dette arbeidet ikke rokker ved elevenes trivsel og trygghet.</s> | <s id="NEST_EngSP_134en.s10">For the school it is highly prioritized that this work does not affect the student |