DN161110 Det ga 400 millioner reklamevisninger .
SA160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
SA160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
SA160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
FV160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
FV160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
FV160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
BT160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
BT160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
BT160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
AP160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
AP160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
AP160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.