DN161110https://www.dn.no/grunder/2016/11/10/2026/Spill/lukker-pungen-for-mobilspill Det ga 400 millioner reklamevisninger .
SA160426https://www.aftenbladet.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
SA160426https://www.aftenbladet.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
SA160426https://www.aftenbladet.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
SA160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
SA160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
SA160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
FV160426https://www.fvn.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
FV160426https://www.fvn.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
FV160426https://www.fvn.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
FV160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
FV160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
FV160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
BT160426https://www.bt.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
BT160426https://www.bt.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
BT160426https://www.bt.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
BT160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
BT160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
BT160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
AP160426https://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
AP160426https://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
AP160426https://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Advarer-etter-eksplosjon-av-pengespill-reklame---Det-er-en-trigger-for-de-avhengige-212155b.html Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.
AP160426 I 2013 var det cirka 180.000 reklamevisninger for pengespill på TV - i 2015 er tallet nesten doblet til 346.000 visninger.
AP160426 Det var 346.000 reklamevisninger for pengespill på TV i fjor.
AP160426 Altså utgjør de utenlandske bettingselskapene en betydelig andel av tippingen i Norge, og antall reklamevisninger viser at de pøser stadig mer penger inn for å rekruttere norske odds- og nettkasinokunder.