DN170928 Morgan Kane-sjef slår tilbake mot søksmål ¶ Papiravisene tilbake 11,3 prosent ¶ ¶
DN170928 Lxs også : ¶ Papiravisene tilbake 11,3 prosent ¶
DN170928 Til sammenligning har papiravisene en dekningsgrad på 46 prosent.
DN170928 Foto : Bendiksby, Terje ¶ 11,3 prosent er den totale tilbakegangen i lesertall for papiravisene fra i fjor, ifølge lesertallsoversikten Mediebedriftenes Landsforenings ( MBL ) har gjort av 152 av landets avistitler mellom 2016 og 2017.
DN170928 ( Vilkår ) ¶ ¶ | Papiravisene tilbake 11,3 prosent ¶
AA170928 Lesertallene for papiravisene har falt med 11,3 prosent det siste året.
AA170928 Det var ventet at lesertallene for papiravisene ville falle, men det er positivt at innholdet stadig oftere leses på mobile flater.
AA170825 Men annonseinntektene til papiravisene i mediekonsernet faller.
AA170825 Det er annonseinntektene i papiravisene som trekker ned med et fall på 15 prosent, mens inntekter fra digitale annonser økte fire prosent.
VG170725 At en pasient blir alvorlig feilbehandlet, kan gi oppslag i papiravisene .
DN170718 Schibsteds kvartalsrapport forteller at disse avisene mister inntekter fra digitale salg - samtidig som omsetningen fra papiravisene faller sterkt.
AA170718 VG og Finn går fram, mens papiravisene sliter med omsetningssvikt.
AA170718 Her går både inntektene digitalt og for papiravisene ned. ( ©NTB ) ¶
DN170623 Mediebransjen sliter fortsatt med å finne digitale inntekter som tar igjen tapet fra fallende opplags- og annonseinntekter for papiravisene .
AA170620 Tidligere år har annonseinntektene fra digitalutgavene kompensert noe for fallet i inntekter fra papiravisene , men fra 2015 til 2016 sank også reklameinntektene fra nettutgavene med 182 millioner kroner.
DN170516https://www.dn.no/etterBors/2017/05/15/2043/Medier/mens-papiravisenes-reklamekollaps-fortsetter-skyter-utendorsreklame-i-vaeret Snart er omsetningen av utendørsreklame større enn reklameomsetningen i papiravisene , viser ferske tall fra Mediebarometeret.
DN170515 Snart er omsetningen av utendørsreklame større enn reklameomsetningen i papiravisene , viser ferske tall fra Mediebarometeret.
AA170512 En god kostnadskontroll kombinert med vekst i digitale nyhetsprodukter og et redusert fall i annonseinntekter fra papiravisene har ført til en bedre driftsmargin.
SA170511 Hele 68 prosent har stor tiltro til radionyhetene, mot 54 prosent til TV-nyheter, 44 prosent til papiravisene og 32 prosent til nettavisene. 47 prosent av de spurte mener det er svært viktig at Norge har to allmennkringkastere som sender daglige nyheter, og 44 prosent mener at hvis NRK blir den eneste allmennkringkasteren vil dette føre til mer ensidig nyhetsdekning og færre alte
SA170511 Papiravisene kommer på tredjeplass med 23 prosent, mens radio følger som fjerdevalg med 20 prosent.
DB170511 Hele 68 prosent har stor tiltro til radionyhetene, mot 54 prosent til TV-nyheter, 44 prosent til papiravisene og 32 prosent til nettavisene. 47 prosent av de spurte mener det er svært viktig at Norge har to allmennkringkastere som sender daglige nyheter, og 44 prosent mener at hvis NRK blir den eneste allmennkringkasteren vil dette føre til mer ensidig nyhetsdekning og færre alternative n
DB170511 Papiravisene kommer på tredjeplass med 23 prosent, mens radio følger som fjerdevalg med 20 prosent.
AA170511 Hele 68 prosent har stor tiltro til radionyhetene, mot 54 prosent til TV-nyheter, 44 prosent til papiravisene og 32 prosent til nettavisene. 47 prosent av de spurte mener det er svært viktig at Norge har to allmennkringkastere som sender daglige nyheter, og 44 prosent mener at hvis NRK blir den eneste allmennkringkasteren vil dette føre til mer ensidi
AA170511 Papiravisene kommer på tredjeplass med 23 prosent, mens radio følger som fjerdevalg med 20 prosent.
DN170420 | Papiravisene taper stadig terreng ¶ Papiravisene er fortsatt i fritt fall, mens TV-tittingen er stabil.
DN170420 | Papiravisene taper stadig terreng ¶
DB170420 Samtidig er nettavisene er i ferd med å gi papiravisene nådestøtet.
AA170420 Nettavisene er i ferd med å gi papiravisene nådestøtet.
AA170420 Nettavisene er i ferd med å gi papiravisene nådestøtet.
AP170325 En Retriever/IMDi-innholdsanalyse av åtte av de største papiravisene fra 2009, viste at 70 prosent av oppslagene om innvandrere og integrering hadde et problemfokus, mens kun 11 prosent var nøytrale.
DB170220 Gamle aviser er en gjenganger for å få fyr, men papiravisene er som kjent ikke lenger i sin gullalder, og digitale medier egner seg ikke til å fyre med.
DN170213 Medieeksperter tror papiravisene vil få samme posisjon som vinylplater i fremtiden.
SA170208 Det er annonser i papiravisene som svikter.
DN170119 Matvarekjedenes reklamekrig gir papiravisene et uventet oppsving.
DB170107 Likevel kan ikke målet være å beholde papiravisene .
DB170107 - Overlever papiravisene ?
DN170106 Når Dagbladet legger ned papiravisene på ukedagene, vil det få store økonomiske følger for både lokalaviser-eiere og konkurrenten VG.
DN170106> Når Dagbladet legger ned papiravisene på ukedagene, vil det få store økonomiske følger for både lokalaviser-eiere og konkurrenten VG.
DN170106> target="avis" href= Når Dagbladet legger ned papiravisene på ukedagene, vil det få store økonomiske følger for både lokalaviser-eiere og konkurrenten VG.
DN170106> target="avis" href= target="avis" href= Når Dagbladet legger ned papiravisene på ukedagene, vil det få store økonomiske følger for både lokalaviser-eiere og konkurrenten VG.